«

1
Ocena: 5/5

Porsche 911 Carrera - Tor Warszawa - Żerań


brak terminów

Opis

Porsche 911 to bez wątpienia jedno z najsłynniejszych i najpiękniejszych sportowych samochodów na świecie. Mimo ewolucji, jakie przeszło to auto w ciągu kilkudziesięciu lat produkcji, linia nadwozia wciąż w nieznacznym stopniu odbiega od pierwowzoru, dzięki czemu model zachował swoją niepowtarzalność i właściwie nie da się go pomylić z autem innej marki. Porsche 911 Carrera posiada 6-biegową skrzynię oraz wyposażone jest w 3,8 litrowy 6 cylindrowy silnik o mocy 370 KM. Dzięki takim parametrom auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,8 s. i potrafi osiągnąć prędkość wynoszącą nawet 302 km/h.

Prezentowane zdjęcia są z modelu GT3 997. Malowanie i spojler może się różnić od przedstawionego na zdjęciu.

*Parametry pojazdu:
Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe
Napęd: tylna oś
Silnik: 6 cylindrowy boxer 3600ccm
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc maksymalna: 370 KM przy 6800 obr/min
Moment obrotowy: 370 Nm przy 4250 obr/min
0 - 100 km/h: 4.8 sek
0 - 200 km/h: 14.8 sek

Informacje

Mapa Polski Wybrany tor Tor PoznańTor Kamień Śląski (Opole)Tor Warszawa BemowoTor Warszawa - ŻerańTor Jastrząb/PrzysuskiTor Ułęż (k. Warszawy)Tor KielceTor BiałystokTor WrocławTor MikołajkiTor ToruńTor BednaryTor SłomczynTor Nowe Miasto Nad PilicąTor LublinTor RadomTor KąkolewoTor LegnicaTor BorskTor Biała PodlaskaTor ŁódźTor Szczecin MakowiceTor KrakówTor Olsztyn

Usiądź za kierownicą Porsche 911 Carrera i poczuj się jak prawdziwy kierowca wyścigowy. Po zapoznaniu się z pojazdem pokonasz 1 okrążenie po pętli toru Warszawa Żerań o długości ok. 1.8 km.

Czas i miejsce spotkania
Tor Warszawa - Żerań,

Obowiązujący strój
Ubranie, w którym czujesz się dobrze. Obuwie z płaską/wąską podeszwą.

Czas i miejsce spotkania
Na przeszkodzie realizacji vouchera prezentowego mogą stanąć tylko bardzo obfite opady śniegu lub inne złe warunki atmosferyczne zagrażające życiu lub zdrowiu uczestników.

Ważność vouchera
w określonych terminach w sezonie do 30 września 2019

Ważna informacja
Z prezentu mogą skorzystać osoby pełnoletnie, posiadające Prawo jazdy kat. B. Przejazdy na fotelu pasażera mogą być realizowane również przez osoby niepełnoletnie na podstawie zgody opiekuna prawnego podpisywanej na torze.

FAQ

Opinie klientów

Ja byłam na torze w Poznaniu, gdy mój facet jeździł jednym z samochodów i powiem Wam, że to była świetna zabawa! Polecam wszystkim niezdecydowanym. Paula, Mońki
Za fajne macie te auta, nie mogłam się zdecydować które wybrać. Ale chyba dobrze trafiłam bo mój mąż był przeszczęśliwy Katarzyna, Ełk
Jeździłem i polecam. Super odjechane autka. Ach, gdybym tylko mógł któreś mieć na własność :) Marek, Szczecin
Fantastyczna zabawa! Mój facet cieszył się jak dziecko, gdy dostał voucher. A na torze tak mu się spodobało, że musiałam, zostać z nim do końca imprezy bo chciał obejrzeć przejazdy pozostałych osób. Monika, Sosnowiec
Fajna alternatywa, jeśli nie stać Cię na drogie sportowe auto a chciałbyś choć raz poczuć jego moc. Niezapomniane wrażenia. Polecam! Adam, Olecko
Ja podarowałam voucher mojemu lubemu. Polecam wszystkim taki pomysł na prezent. Facet będzie was nosił na rękach. Gwarantuję ;)) Elwira, Warszawa

Filmy

Najcześciej zadawane pytania: